piątek, 14 czerwca 2013

Rozdział4. Mały masaż

-Karolina-
Dziś była Sobota, wstałam tak szczęśliwa jak nigdy dotąd. Do mojego pokoju wszedł Kamil.
-Ty na serio chodzisz z Jakubem czy jaja sobie robisz ?
-Serio, chodzę z nim.
-Ale jak to ?
-No poznaliśmy się w galerii.-Powiedziałam uśmiechając się.
-Aha.-Powiedział i wyszedł, ta rozmowa była dziwna. Poszłam do łazienki, ogarnęłam się, włosy spięłam w luźnego koka i ubrałam się w to. W torbę spakowałam strój sportowy, ponieważ postanowiłam pójść na trening. O 10.30 wyszłam z domu i poszłam w stronę hali sportowej. Po drodze spotkałam Jakuba.
-Hej !-Powiedziałam przytulając go.
-Cześć skarbie, wiesz mamy mały kłopot.
-Co się dzieje ?
-Moja była dziewczyna odwiedziła mnie wczoraj i przyniosła gazetę, w której był artykuł o nas.
-Nie wiem o co ci chodzi.-Powiedziałam zdziwiona.
-To nie jest nic ważnego, ale w takim razie ktoś nas śledzi, uważaj na siebie.-Powiedział przytulając mnie i całując w czoło.
-Dobrze, będę ostrożna,a teraz zmykam, bo spóźnię się na trening.-Powiedziałam i dałam mu całusa w policzek.
-No to do zobaczenia.-Powiedział i poszedł w swoją stronę. Po 5 minutach byłam już w szatni, przywitałam się z dziewczynami i zaczęłam się przebierać. 10 minut później już się rozciągałam.
-O proszę, kto się zjawił !-Powiedział do mnie trener śmiejąc się.
-Dawno cię nie było, mam nadzieję, że nie odrzucisz mojej propozycji.
-Jakiej ?-Zapytałam zdziwiona.
-Chcesz grać w drużynie ?
-No nie wiem, musiałabym zobaczyć czy jeszcze pamiętam jak się gra.
-Wiem, że pamiętasz, weź piłkę i sprawdzimy twoje umiejętności.-Poszłam po piłkę i rozpoczęłam trening z trenerem, wszystkie dziewczyny ciągle się na mnie patrzyły. Szło mi lepiej od trenera. Pod koniec treningu przyprowadził maszynę do piłek, za każdym moim odbiciem zwiększał moc maszyny.
-No widzisz, mówiłem, że sobie poradzisz, takich mocnych piłek żadna z tych dziewczyn nigdy nie przyjęła, a ty to robisz perfekcyjnie.
-Dziękuję, jednak 8 lat treningu nie poszło na marne.-Powiedziałam dysząc.
-To jak z tą drużyną ?
-Zgadzam się.-Powiedziałam uśmiechając się. Wszystkie dziewczyny były w szoku, że trener tak mnie prosił. Zaraz po wyjściu z sali poszłam pod prysznic, gdy tylko wyszłam zaczęłam się ubierać, dziewczyny zadawały głupie pytania, chyba nie lubiły mnie. Po powrocie do domu wszystkie moje mięśnie dały o sobie znać, każda część ciała strasznie mnie bolała, postanowiłam się położyć. 30 minut później Jakub przyjechał do mnie, zaprosiłam go do mojego pokoju.
-I jak było na treningu ?-Zapytał przytulając mnie.
-Super, wziął mnie do drużyny, ale strasznie boli mnie wszystko.-Powiedziałam przytulając się do Jakuba.
-Może mały masażyk ?
-Tylko tego chcę.-Powiedziałam całując go. Położyłam się na łóżku, Jakub usiadł obok i zaczął mnie masować.
-Poczekaj chwilę.-Powiedziałam i zdjęłam koszulkę. Jakub robiąc masaż całował mnie po plecach, czułam ulgę.
-Jak miło.-Powiedziałam i obróciłam się twarzą do Jakuba. Zaczęliśmy się całować, było wspaniale, całą noc spędziliśmy w moim łóżku, noc była cudowna.

-Jakub-

O 6.00 byłem już na treningu, w dalszym ciągu żaden chłopak nie odzywał się do mnie, ja też ich olałem. Wyszedłem z treningu wcześniej, a po drodze spotkałem Karolinę, więc opowiedziałem jej o wczorajszej wizycie ex. Szkoda, że śpieszyła się na trening, bo chciałem jeszcze coś jej powiedzieć. Wracają co domu zauważyłem w sklepie gazetę, a na jej okładce zdjęcie z wczorajszego wieczoru, jak całowałem się z Karoliną, a nagłówek brzmiał "Jakub Kosecki i tajemnicza brunetka razem ?". Miałem ochotę się śmiać. Gdy wszedłem do domu udałem się pod prysznic, przebrałem się i po 3 godzinach oglądania telewizji poszedłem do Karoliny.Było po niej widać, że jest zmęczona, ponieważ leżała na łóżku i nic jej się nie chciało. Zrobiłem jej masaż,który przeobraził się w seks. Całą noc spędziłem u niej, było nieziemsko.

3 komentarze: